Фільтр
Виробник
Вага, кг
Тип
Вага загальна, кг

Фреон (Холодоагент)

  Фільтр
  Пошук
Фреон R-134a розроблений для заміни застарілого R12, який руйнував озоновий шар Землі та сприяв глобальному потеплінню. Холодоагент R-134а (хладон r134, Refrigerant 134a, HFC-134a, тетрафтоетан) має нульовий потенціал руйнування озонового шару і використовується в:
- автомобільних кондиціонерах; - побутових холодильниках; - промислових холодильних установках; - системах кондиціювання повітря; - як компонент інших фреонів; - у галузі медицини.
У складі фреону r134a лише один компонент: тетрафторетан.
Фреон R-1234yf більш екологічно безпечний для атмосфери та глобального потепління, але легкозаймистий.
Фреон R-134a, навпаки, блокує займання (вогонь), витісняючи кисень.

 

пошук пропозицій
Виробник:
Sinoloong
Вага, кг:
13.6
Тип:
R-134a
пошук пропозицій
Виробник:
Ecofrost
Вага, кг:
13.6
Тип:
R-134a
пошук пропозицій
Виробник:
XT
Вага, кг:
13.6
Тип:
R-134a
пошук пропозицій
Виробник:
Synthes
Вага, кг:
13.6
Тип:
R-134a
пошук пропозицій
Виробник:
LKQ
Вага, кг:
12
Тип:
R-134a
пошук пропозицій
Виробник:
Magneti Marelli
Вага, кг:
5
Тип:
R-1234yf
пошук пропозицій
Виробник:
Nevada
Вага, кг:
5
Тип:
R-1234yf
пошук пропозицій
Виробник:
XT
Вага, кг:
5
Тип:
R-1234yf
пошук пропозицій
Виробник:
Arkool
Вага, кг:
13.6
Тип:
R-134a
пошук пропозицій
Виробник:
Ice Loong
Вага, кг:
13.6
Тип:
R-134a
пошук пропозицій
Виробник:
Linde Gaz
Вага, кг:
12
Тип:
R-134a
пошук пропозицій
Виробник:
Nevada
Вага, кг:
12
Тип:
R-134a
пошук пропозицій
Виробник:
Sanmei
Вага, кг:
13.6
Тип:
R-134a
пошук пропозицій
Виробник:
Synthes
Вага, кг:
5
Тип:
R-1234yf
пошук пропозицій
Виробник:
Termo Schiessl
Вага, кг:
5
Тип:
R-1234yf
1 з 1
Чому вирішили використати R-1234yf замість R-134a?
Попри свою привабливість, фреон R-134a має одну погану особливість – високий рівень потенціалу глобального потепління. Тому був розроблений новий холодоагент R-1234yf
 
З 2011 року нові моделі автомобілів, а з 2017 року нові транспортні засоби в ЄС, оснащені системами кондиціонування, повинні випускатися з використанням газів, що мають потенціал глобального потепління менш як 150.
 
У R134a він дорівнює 1300, у той час, як у R-1234yf спочатку становив всього 4, а за останніми дослідженнями зовсім близький до одиниці.
 
Проблеми з R-1234yf
Здавалося б, якщо R-1234yf справді безпечний для атмосфери, це чудово. Але не все так добре. Багато фахівців спочатку негативно поставилися до можливості використання даного холодоагенту в автопромисловості через його нестабільність та легку займистість.
Потрібно було кілька років випробувань, проведених SAE International, щоб довести, що газ не може спалахнути за звичайних умов експлуатації автомобіля.
 
У 2008 році виробники в особі Honeywell і DuPont опублікували звіт, де стверджувалося, що холодоагент не спалахує від іскри, а спалахує лише в суміші з олією при дії температури понад 900 градусів.
 
Проте в 2012 році Mercedes-Benz провела свої дослідження, де показала, що холодоагент, змішаний з олією, спалахує при попаданні на розпечений випускний колектор. При цьому горіння супроводжується виділенням фтороводню. В результаті Daimler закликала всіх автовиробників відмовитись від використання R-1234yf.
 
SAE International були потрібні додаткові дослідження, результатом яких став опублікований влітку 2013 звіт. У ньому стверджувалося, що R-1234yf є безпечним для використання в автомобілях і не збільшує ризик впливу полум'я. До висновку про те, що R-1234yf потенційно небезпечніший, ніж R134а, але реально не несе серйозної загрози, дійшли й фахівці німецького федерального управління автомобільного транспорту.
 
У результаті всі зійшлися на тому, що у разі серйозної ДТП холодоагент справді може спалахнути, але будь-яка інша рідина під капотом, за винятком хіба що антифризу, загориться швидше і завдасть більших збитків.
Небезпеку фреону R-1234yf підтвердили і в сервісі, що займається ремонтом та обслуговуванням автомобільних кондиціонерів, розповівши про те, що для його відкачування потрібна спеціальна вибухозахищена станція.
 
Чи можна замінити R-1234yf R-134a?
Хай там що, каменем спотикання для більшості автомобілістів є не потенційна небезпека холодоагенту, про яку багато хто з них і не здогадується, а його вартість.
Перед заправкою новим холодоагентом потрібно повністю відкачати R-1234yf, а потім ретельно відвакуумувати систему.
Крім того, при зміні фреону необхідно використовувати те саме масло, яке застосовувалося спочатку.
 
Фреон R134a замість R-1234yf заправлений вже у багато автомобілів.
Усі вони працюють нормально, втрат у холодопродуктивності клієнти не відчувають.
 
Єдина проблема, з якою можна зіткнутися при заміні нового фреону на старий, - відсутність багатьох станціях вибухозахищених станцій для відкачування R-1234yf.
Тобто вам доведеться думати над тим, як позбутися залишків холодоагенту.
 
Підсумок
Турбота про атмосферу – це добре.
Але насправді на перший план виходить фінансова складова цієї турботи.
Більшість автомобілістів дорогому та "екологічному" фреону R-1234yf віддасть перевагу дешевому і перевіреному R134a.
Досвід і фахівців, і користувачів, які перейшли на R134a, свідчать, що система кондиціювання працює нормально.
Бачили продаж

за більш привабливою ціною?

Зателефонуйте, напишіть і отримаєте знижку!

Ваше Имя
Номер телефону
Де знайшли дешевше? (посилання)
Київ Сирецька 31
Сирецька 31
Пн-Пт: з 9:00 до 18:30Сб: з 10:00 до 14:00Нд: Вихідний
Перейти до порівняння товарів 0